2014. augusztus 1., péntek

1.rész.

Sziasztok!
Végre kint van az első rèsz! :)
Remélem tetszeni fog,es feliratkoztok,
komiztok!Nagyon nagyon örülnek neki.)
Úgyhogy,nem is húzom tovább az időt!
Jó olvasást kívánok!!!!
xx Viky
( Utolsó nap a suliból)
Mikor felkeltem dühösen néztem az ágyam mellet lévő ünneplő ruhára.Lementem a konyhába hogy egyek valamit. Elővettem egy tálat és kanalat majd a müzlit.Ezután a hűtő felé indultam,amin azonnal észrevettem észre vettem egy kis cetlit.Ez állt rajta: "Üzleti útra mentem,holnap délben érkezem!" Remek..ezek szerint egyedül leszek ugyanis apa is elutazott!..Mind1.Ettem majd felmentem a szobámba. Letusoltam,és hajat mostam majd megszárítottam. Felrángattam magamra azt a hülye ruhát!Még magamhoz vettem egy kisebb táskát amibe beleraktam a mobilom is, majd az ajtó felé vettem az irányt ám megtorpantam. Eszembe jutott hogy elfelejtettem Pamacsnak enni!(Pamacs a kis cicám akit kb.2 hete kaptam!)

Így hát gyorsa adtam neki enni és már indultam is.Félúton találkoztam Lolával,így együtt mentünk tovább.Mikor a sulihoz értünk azonnal felmentünk a terembe majd leültünk egy padra.
-Basszus!Otthon hagytam az mp3-am!!Így hogy fogom túlélni az évzárót?!-fordultam Lola felé kétségbe esve -Semmi baj!Tessék.Kettőt hoztam a biztonság kedvéért!-nyújtott felém egy enyémhez hasonló mp3-at.Megkönnyebbülve megköszöntem neki majd bedugtam a fülembe azt.Majd bejött az ofő letessékelt minket a tornaterembe majd kis idő elteltével el is kezdődött az évzáró! Miután vége lett azonnal indultam haza hogy minél hamarabb lezárhassam ezt az évet.Úgy döntöttem megvárom Lolát a suli előtt, ezért megálltam és vártam.Közben egyre többen jöttek ki az iskolából és alkottak csapatokat.Mikor már láttam a barátnőmet kifelé jönni,arra gondoltam már úgysem történhet velem semmi ami elrontaná a napom.Hát..tévedtem!! Ugyanis mikor már majdnem elindultunk,hirtelen feltámadt a szél és szinte a nyakamba repítette a szoknyám ..amire az összes ember, fütyülni meg "uu"zni kezdett.Teljesen elvörösödtem,nem vártam tovább azonnal futni kezdtem amilyen gyorsan csak tudtam hogy hazaérjek.Mire felértem a szobámba, már mondhatni leszakadtak a lábaim,így hát átöltöztem,lefeküdtem az ágyamra és az ölembe vettem a laptopom.Gyorsan felmentem twittere és kiírtam hogy: "Summer time!! " ezután észrevettem hogy van egy új értesítésem miszerint van egy új követőm!Mgnéztem ki lehet az. Egy fiú volt,és amiért nem tudtam rájönni ki ő ezért úgy döntöttem ráírok.
Hope137:Szia! Ismerjük egymást?
Harry_Office:Szia!Nem.De gondoltam bejelöllek mert szimpatikus vagy!..Hogy vagy?
Hope137:Ahaa..Jól köszi.Te?
Harry_Office:Én is de most mennem kell pro..Azaz postára!Bocsi.Szia!
Hope137:Am..OKey!Szia!
-Wáóó!Ahhoz képest hogy még csak most ismertem meg egész kedves. Na meg dilis..mint én!-gondolkoztam,majd nevettem el magam. Miközben Lolára vártam hogy fennt legyen twitteren bekapcsoltam a One Direction-What Makes You Beautiful cimű számát.Ám amiért nem jött ezért inkább elfoglaltam magam.Eleinte rajzolának indult de a végére a tükör előtt,ugráló éneklésé fajult. ennek az vettett véget hogy belerugtam az íróasztalom szélébe mert megijedtem a hirtelen megcsörrenő a telómtól.
-Hallo?-szóltam bele keservesen. -Szia!Miért ilyen szenvedős a hangod?Mindegy!Képzeld együtt!Ugyanis nem utazóm el!!-mondta ordítva amitől kissé el is emeltem a fülemtől a telefonom.A hír meghallatán én is egyből kicsattantam az örömtől és felsikítottam.
-Komolyan?!-kérdeztem nevetve, de tudtam mi lesz a válasza.
-Komolya!!-jelentette ki és ő is elkacagta magát. Így ketten nevettünk. -Most megyek szia!-köszönt el majd letette. Rápillantottam az órámra és amiért már fél kilencet mutatott elmentem letusolni majd ettem, tévéztem és lefeküdtem.
***2 hét múlva.***
Reggel mikor felkeltem,kinéztem az ablakon és amiért láttam jó idő van,lazábbra fogtam magam. Elővettem egy rövid farmert és mellé,egy fehér rövid ujjút aminek az eleje Harry Stylest ábrázolta.Mellé egy rózsaszín edző cipőt.

Ezután magamhoz vettem a telefonom, és lementem a konyhába hogy reggelit csináljak magamnak. Pirítóst csináltam vajjal,és tükörtojással.Miután megettem,elmosogattam a tálat amiből ettem és rápillantottam a mobilomra,ami azt jelezte hogy kaptam Harrytől egy üzit twitteren. Megnyitottam,és miközben töltött arra gondoltam, milyen jól összebarátkoztunk ezalatt a két hét alatt,és milyen jó hogy megismertem!Eközben a telom is betöltött.Elolvastam és elkerekedtek a szemeim.Hogy mirt? Hát ezért: -Szia! Lenne kedved a nyár többi felében eljönni hozzám Londonba?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése