2014. augusztus 11., hétfő

2.rész

Sziasztok!
Sajnálom hogy csak most,de kint van az új rész.
Remélem tetszeni fog,mert sok munkám van ebben a részben!:) De szerintem megérte!
Nem is húznám az időt kedves olvasóim.Jó olvasást kivánok és ne felejtesetek el likolni,
és persze egy pár kominak is nagyon örülnék.Kíváncsi vagyok a véleményetekre NAGYON!

xx:Hope

Harry_Office:Lenne kedved a nyár többi
felét nálam tölteni Londonba?
Teljesen elakadt a lélegzetem!
Nem tudtam, mit írjak erre.Elvégre csak 2
hete ismerem, nem mehetek csak úgy el,ha
az szüleim meg is engedik.*meg is engednék..
Hope137:Figyelj Harry..em mehetek csak úgy el!
A családom(ami a legkevésbé tart vissza)és a barátaim!
Meg amugy is csak 2 hete ismerlek!
Harry_Office:Kérlek!Akkor mehetsz haza amikor akarsz!
Hope137:De Harry!..
Harry_Office:Semmi de!!Csak azt ígérd meg hogy gondolkodsz rajta!
Írta majd küldött egy képet a szemeiről,amitől majdnem elolvadtam!
Hope137:Rendben!Ha hozhatok magammal valakit.!
Harry_Office:Persze!Ezaz!! Most megyek szia!
Mondta majd kilépett,én pedig azonnal felhívtam Lolát
akinek megint csak a hangpostája jelentkezett.Miszerint:
*Szia!Most nem érek rá a pasimmal vagyok.Hívj vissza később.*
-Remek!Na mindegy majd akkor delután felhívom.Mindenkiépp
személyesen akarom neki elmondani!-gondolkodtam el aminek egy ajtó
csapódás vetett véget.Hurrá megjött anya!ahh..
-Szia Hope!-köszönt és itt volt az alkalom hogy elmondjam.
-Elutazok Londonba!-bögtem azonnal amin én is meglepődtem!
-Mi?!-hallottam az ordítást a konyhából.
Mondhatni kissé meglepődtem.Anya nem szokott így reagálni semmilyen
bejelentésre,csak le "ok"-ja.
-Bizony jól hallottad elutazok Londonba!-mondtam de most már szinte suttogva..
-Na nem ! Nem fogsz csak így elmenni a világ másik végébe!Menu a szobádba!
-Tessék?!-kérdeztem vissza értetlenül
-Jól hallottad! Mars a szobádba!-kiabált
Nem tudok ehhez mit hozzá szólni inkább felrohantam a szobámba.Nem tudtam
elképzelni mi lelte anyát!Miért pont most kell megváltozni?!
Nem értem!Bezártam a szobám ajtaját.
este 10 óra van. Mindenből elegem van. Az ablakom nyitva volt ezért kimentem és elővettem a dugi cigim. Ritkán veszem elő de ez most vészhelyzet. A diszkókból áradó hangok hivogattak. Nem birtam ellen állni felöltöztem és kiosonam. Egy olyabb szál cigi akat a kezembe. Nem bírtam ellen állni a kísértésnek. Muszáj volt. Meggyújtottam és szívtam belőle egy slukkott ami átjárta az egész tüdőmet. Egyre erősödtek a hangok míg meg nem álltam a bejáratnál, ahol kígyózó sor állt. Nagy betűkkel állt az ajtón
Chicago Bears majd a feliratot nézegettem addigra sorra is kerültem a nagy bamba óriás egy neon színű karszalagot rakott a kezemre és már bent is voltam.
Ahogy beljebb léptem megpillantottam egy hatalmas tömeget és az exemet Davet,aki éppen DROGOZOTT!?Próbáltam elvegyülni,de kit álltatok ahogy arrébb léptem meghallottam a nekem ordibáló pasit,aki egy pohárral hadonászott ami ki is esett a kezéből és darabokra tört.Nem akartam pofátlan lenni így odamentem hozzá pár szót váltani aminek sajna egy házunktól nem túl távoli sikátorig fajult ahol azt vettem észre hogy épp drogozok!Én aki cikizni is csak nagyon kritikus állapotba szoktam.Ám most egy szimpla nem válasz miatt idáig jutottam.De ebben az
a legrosszabb hogy élvezem is!Nem tudom mi ütött belém.Gondolkoztam,és eközben azt vettem észre hogy egy száj tapad szorosan a számra,amitől az adrenalin szintem az egekbe szokott és jól mellkason vágtam az illetőt!Bár fogalmam sincs ki volt (bár van egy tippem..)csak megindultam hazafelé egyre csak gyorsuló léptekkel.Mikor hazaértem egy pár dühös szemmel találtam szembe magam, de engem már ez sem érdekelt!
A hálom felé vettem az irányt és fent körülnéztem,majd megint bezárkóztam.Az ölembe vettem a táskám s neki álltam benne keresni benne a telom. Mire megtaláltam már majdnem feladtam de azt nem értettem mit
keres egy üveg Wiskyt amin nem voltam igazán meglepődve a mai nap után.Helyette inkább öntöttem magamnak egy pohárral amit egy lendülettel le is húztam.Amiért ízlett ezért megittam még egyet.
ezt követte a 3.és a 4.is míg végül az egész üveggel eltüntettem.Az utolsó pohárral már mondjuk alig tudtam megállni így leültem és lecsukódtak a szemeim.

******
Reggel mikor felkeltem azonnal a fürdőbe mentem.Belenéztem a tükörbe és szörnyű egy látván fogadott!
Karikás szemek,elkenődött smink és kócos haj!Remek.Beálltam a zuhany alá és vettem egy forró zuhanyt.Őszintén igazán jól esett most ez.Felfrissített.Magamra tekertem a törölközött és vissza mentem a szobámba hogy keressek magamnak ruhát.Egy virágos felsőt választottam mellé egy szakadt rövid farmerrel.

rózpni.
-Igazán csinos vagy!-hallottam DAVE röhögő hangját.
Te meg mit keresel itt?Egyáltalán ki engedett be?-értetlenkedtem.
-Nyugi cica! Csak az a vén hölgy a ráncokkal.
(Az anyámra célzott amivel teljesen kihozott a sodromból!)
-Te szemét!-ordítottam rá.
Majd felemeltem a kezem és egy határozott mozdulattal lecsatoltam neki egyet!
-Ezt nem kellett volna!Úgy ahogy a tegnapit sem!-kapta el a karom és teljesen a falnak szorított!
Olyannyira szorította a csuklom hogy nem tudtam megmozdulni és éreztem hogy elzsibbadnak a kezeim.
Arcát az enyémhez emelte és megpróbált megcsókolni,ám én most gyorsabb voltam és elkaptam a fejem így csak a falat tudta lekapni.Ekkor megcsörrent a telefonom amin ő is megijedt.Én kihasználtam az alkalmat és, jól tökön rúgtam!Szerencsémre a hirtelen jött,erős rugástól összegörnyedt és a csuklom szorításán is engedett épp annyit,hogy gyorsan ki tudjam azokat rántani!
-Mi a?!-kiáltott fel amikor az asztalomon lévő vázával gyorsan fejbe vágtam,majd kilöktem az ajtón és
becsapta azt.Sírva omlottam a földre.Ám öt perc után újra kinyolt az ajtóm.Nagyon megrémültem hogy
ő jött vissza és gyorsan a sarokba rohantam.Mikor láttam hogy anya az vissza ültem a földbe és a lábamba temetve arcom,sírtam tovább.
-Hope!Mi történt?-Kérdezte mellém guggolva.
Egy ideg csak hallgattam majd megszólaltam.
-M..majdnem..Mege..rőszakolt..-mondtam zihálva
Anya elképedve nézett majd átölelt és neki állt simogatni a hátam.
-Sss!Mindjárt jövök csinálok egy teát neked.-válaszolt majd kiment a szobából.
Lassan feláltam és felálltam.felültem az ágyamra és kezembe emeltem a telefonom és megnézzem ki volt a "megmentőm".Elképedve bámultam a képernyőt.Harry.Nem tudtam miért keresett így vissza hívtam.
-Szia!-köszönt ám én hallgattam.-Hahoo?
-Jajj bocsi szia!Csak..csak azért kerestelek hogy megtudjam miért hívtál.-mondtam szipogva.
-Minden rendben?-kérdezte aggodalommal a hangjában.
-Igen.Semmi különös..De mond.Miért kerestél.
-Ja csak azért hogy akkor jössz,vagyis jöttök-e?!Mert akkor foglalok nektek jegyet péntek délre.
-Igen, persze.De Harry! Az holnap van!mondtam már-már kissé megnyugodva ugyanis már a hangom is vissztért.
-Tudom..csak gondoltam így több dolgot tudunk csinálni.-felelte
-Ja oké! Akkor holnap délre foglalnál nekünk jegyet?-kérdeztem
-Természetesen!
-Köszi!Szia!-válaszoltam majd letettem
kb.! perc múlva anya is visszajött,kezében egy gőzölgő kamilla teával.Majd leül mellém és át nyújtotta nekem a teám.Lassan kortyolgattam belőle mert még meleg volt,de egyszerűen nagyon finom volt.
-Figyelj Drágám!nem tudom ez most mennyire fog számítani de átgondoltam,és arra jutottam elég nagy vagy már ahhoz hogy egyedül is elmenj valahova.úgyhogy ha szeretnél elmehetsz Londonba de csak akkor ha nem egyedül mész!Mondjuk Lolával.-mondta
Nagyon meglepődtem!El sem tudtam hinni.Nagyon boldog voltam!
-Köszönöm!-feleltem majd letettem a teámat és megöleltem anyukámat.-Csak tudod én már beszéltem Lolával ha "megengedett csak akkor megyünk"!.-igen tudom,füllentettem.
Nem szép dolog,de most muszály volt.Lehet meggondolta volna magát.-De már beszéltem Lolával is és Harryvel is hogy holnap délben indulnánk..
-Oh..ez esetben-kezdte és ekkor behúztam inkább a nyakam-segítek össze pakolni!
Kiült az arcomra a mosoly mikor ezt kimondta!Gyorsan felpattantam és elővettem a bőröndömet majd össze pakoltuk a cuccomat.Anya lement a konyhába ebédet csinálni én pedig még tárcsáztam Lolát hogy megtudjam őt is elengedtéke.Most viszonylag hamar felvette.
-Szia!Mizu?-kérdezte
-Szia!Csak azért hívtalak hogy megkérdezzem akkor jössze Londonba?
-Hát...-kezdte és ekkor lekonyult a mosolyom..-hát persze!!! Anyáék megengedék!-mondta vidáman.
-Jujj de jó!Akkor pakolj mert holnap délbe indulunk!Mi lenne ha 11-kor találkoznánk nálunk mert anya le tudna minket vinni a reptérre?!-feleltem.
-Oké!ez estetben megyek is és cuccolok holnapra!Szia!-válaszolt majd letette
Én lementem ebédelni.Spaketti volt,frankfurti levessel.Igazán ízlett.Olyannyira hogy mind kettőnből repetáztam!Majd mikor végeztem elmosogattam a tálam és felmentem a szobámba.A délután többi felében néztem egy filmet majd elmentem bevásárolni és amiért mikor végeztem letusoltam csináltam magamnak egy szendvicset azt megettem és lefeküdtem.Hamar el is aludtam.

******

Reggel mikor felkeltem azonnal kiugrottam az ágyamból.Nem csak azért mert izgatott voltam(csak részben)hanem mert az órám fél 11-et mutatott.Gyorsan elővettem egy vajszínű egybe részes szoknyát,és berohantam vele a fürdőbe.vettem egy gyors zuhanyt ami alatt a hajamat is megmostam majd megszárította,kivasaltam és felöltöztem.Rekord idő alatt lettem kész mert az órám csak 15 perccel mutatott többet mind az előbb.Vagyis háromnegyed tizenegyet.Lerohantam a lépcsőn és ettem egy tál műzlit majd elmosogattam és pontban Lola érkezésével kész is lettem mindennel.Ajtót nyitottam majd még felmentem az emeletre a bőröndömért és vissza a nappaliba ahová leültettem barátnőmet.
-Szóval izgulsz már?-kéerdezte vigyorogva
-Mi?Mitől?-kérdeztem vissza mert kissé meg voltam zavarodva.még nem iagzán ébredtem fel.
-Hát attól,hogy találkozol Harryvel?!.felelte röhögve.
Úgy látszik ő viccesnek találja hogy mennyire szétszórt vagyok ma!Mindegy.Hevesen bólogattam.Majd felpillantottunk az órára és amiért még volt egy óránk,bekapcsoltuk a tévét ami épp a Viván volt.
One Direction-Story of my life című dala ment amit azonnal elkezdtünk mind ketten énekelni.Hatalmasakat nevettünk amikor a másik valamit kihagyott vagy éppen a táncolva botladozott.
-Héé!Lányok!Elhiszem hogy jól szórakoztok de indulni kéne ha nem akartok lekésni a repülőről!-szólt anya és mind ketten felkaptuk a holminkat,majd útra készen pakoltunk be a kocsiba.Az út viszonylag gyorsan telt.Annál kevésbé az indulás a repülővel.De mikor az is megvolt és felszáltunk.Csak gyönyörködtem a felhőkben.!
-Vigyázz London!Megyünk!-motyogtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése