2014. augusztus 25., hétfő

4.rész

Sziasztok!
Sajnálom hogy csak most hoztam az új részt,de nem volt most időm írni.De amiért a legjobban röstellem magam hogy ilyen rövid lett,de valahogy úgy éreztem muszály a csattanónál lezárnom hogy "kicsit húzzam az agyatokat!.."Mindegy is! Jó olvasást kívánok ehhez a részhez!! <3

-Ne térj el a tárgytól!Te fülig belezúgtál!Igaz?-folytatta és amiért mégis csak a legjobb barátnőm nem hazudhattam neki.
-Igen..De ezt ő nem tudhatja!-fejeztem be.
-Tudtam!!Várj miért is nem?Hisz ő Harry Styles?!
-Én meg Hope Blue.Jujj de jó hogy tisztáztuk a neveket!-gúnyolódtam-Amúgy meg azért nem mert nem hiányzik hogy egy hiresség legye a pasim.
Tudod nekem nem egy csomó paparazzi,és hogy alig lássam mert folyamatosan turnézik!
Nem,és kész!Inkább élvezem Londont mint turista.Kész.-mondtam majd össze pakoltam a cuccom és felmentem a szobámba.Azaz a göndörkéjébe.Kinéztem az ablakon és amiért úgy láttam mindenki jól szórakozik,inkább lezuhanyzok.Elővettem egy tiszta fehérneműt,és a tusfürdőm majd bementem a fürdőbe.Lehet túl sokáig fürödhettem mert mikor kiléptem Harryt láttam meg magam előtt.Megint csak boxerben..Ezt nem hiszem el!Csak én lehetek ilyen szerencsétlen hogy mindig ilyen pillanatokba botlom.Úgyhogy most mind ketten egy egy szál alsóneműben álltunk egymással szemben.Ő másodpercek alatt szelt át a köztünk lévő távolságot.Szint csak centiméterek választottak el minket egymástól.Mondhatni a falnak szorított majd megint csak meg akart csókolni de én eltoltam magamtól.Pedig annyira vágytam csókjára de ennél fontosabb volt amit megfogadtam magamnak.Nem fogok komolyabb kapcsolatba kerülni Harry Stylessal sem bár melyik haverjával mint barát.Ezen nem változtatok.
-Most miért nem akarsz megcsókolni?lent megtetted!-mondta meglepőve.
-Az lent volt és nem is tudtam eldönteni hogy egyáltalán akarom-e,ugyanis te "letámadtál"!Ha fogalmazhatok így.
-Nem nem fogalmazhatsz így!!-dugta ki rám a nyelvét.
-Leharapom!!-fenyegedtem meg és ez hatott.Legalábbis azt hittem.De mégsem.
Mert egy mondat erejéig vissza húzta és majd megint kiöltötte rám.
"Hajrá"ez volt az a mondat aminél már inkább nem is foglalkoztam vele tovább.Hanem inkább a ruháim felé vettem az irányt.Magamra kaptam egy rövid gatyát és mellé egy zöld színű hasig érő ujjatlant.Megfordultam.Remek Harry már megint csak engem bámul.Jobban mondva bambul.Hiába szóltam rá,integettem csak folytatta!Ezt vagy öt percig még játszotta velem majd sóhajtottam egy nagyot és jól képen vágtam egy párnával.Lehet kicsit erős volt mert azonnal az arcához kapott majd dühösen felém fordult.Tudtam hogy most mi jön.Harry felkel neki all felém rohanni.De most nem ez lesz!
Gyorsan megfordultam és át rohantam a szemben lévő szobába Lolához.Még mázli hogy Niall nem volt benn,így tudtunk beszélgetni,és egy tál popcorn kíséretével megnéztünk egy filmet ami kivételesen nem romantikus olt,ugyanis most nem igazán vágytam rá..Miikor vége lett össze pakoltunk,majd elköszöntünk egymástól.Átmentem a mi szobánkba és örömmel láttam hogy Harry nem tartózkodik ott.Vettem egy gyors zuhanyt és amiért még csak negyed nyolc volt felhívtam anyát.
-Szia!-köszöntem boldogan
-Szia Kincsem.Minden rendben van veletek?Mit csináltatok ma?-faggatózott
-Igen minden rendben,jól vagyunk.Ma medencéztünk a srácokkal és délután filmeztünk ketten Lolával.-próbáltam tömören beszámolni.
-Srácokkal?
-Igen.Harry haverjai.
-És kik ők?-nem bírta abba hagyni.Aranyos hogy végre foglalkozik velem,de ennyire már ne vigye túlzásba könyörgöm.
-A nevük: Zayn,Niall,Liam,Louise és ugye Harry.De már őt ismered.
-Ah..várjunk csak az nem az a népszerű banda? A-gondolkozott el-One..Hirrection vagy mi?-remek ismeri a bandát..
-One Direction!És igen ők.-válaszoltam és épp letenni készültem mikor anya újra csak beszélni kezdett.
-Akkor biztos sok pénzük van.Mi lenne ha egyikkel össze jönnél és mikor már szereztél a "vagyonukból"akkor dobod?-mondta sóvárogva.De itt be telt a pohár.
-Na nem!Azt hittem megváltoztál de tévedtem!Téged még mindig nem én csak a pénz érdekel de engem nem!-mondta majd kinyomtam és földhöz vágtam a telefonom.Már az is jobb lenne ha soha többé nem kéne vele beszélnem sem haza mennem.
Miért nem tudja felfogni hogy nem csak a pénz számít?!Egyszer,egyszer az életben gondolna másra is.Tudod mit Hope,felejtsd el és aludj!Magyaráztam magamnak.Úgyhogy lefeküdtem.Bár még csak fél nyolc volt ezért nem igazán sikerült elaludnom..Már majdnem sikerült álomba merülnőm mikor egy ajtó nyílást hallottam,majd éreztem ahogy besüpped az ágy másik fele mellettem.Ezek szerint,megjött Hazz..Két erős kart éreztem meg a derekamon összefonódni amelyek kezdtek Harry felé húzni.Én ösztönösen eldoltam magamtól,persze csukott szemmel mert már lusta voltam kinyitni őket..hehe.Mikor sikerült vissza fordultam a két percel ezelőtti fekvő pózomba.Megint csak két kar karolt át,de most a kezeimet is leszorítva.Lábaimmal kepesztetve próbáltam szabadulni,elégé kevés sikerrel.
-Nee!-ordítottam rá majd felkapcsoltam az ágy melletti kis lámpát.
-Te komoly ébren vagy!?-nézett rám döbbenten.
-Amint látod igen,és miért ölelgetsz?
-Mi?Nem isgy.És én akkor is lecserélem.És igen Hazz!Nekem meg ez tetszik jobban.-feleltem majd elővettem egy egyáltalán nem nagy kivágású fekete pólót és megindultam azzal a fürdőbe.Azonban az ajtaja előtt megtorpantam.
-PAMACS!!!-ki ölelgetlek.-mondta teljesen ártatlan teintettel ám eközben neki fel sem tűnt hogy még mindig csinálja.
-Nézz le.-feleltem majd mikor lepillantott szeme megállapodott egy ponton.
-Jajj!!-mondtam majd felugrottam és meg indultam a ruháim felé.
-Mit csinálsz?
-Veszek fel másik pólót!-válaszoltam egyöntetűen.
-Miért??..--nyafogott
-Hazz!Csak nem gondolod hogy majd szinte teljesen ki látszó felső testel fogok melletted lenni!?
-Egy,én is abban vagyok.Kettő,nekem igy jobban tetszik.-dobott meg egy 1000 vattos és egyben kacér mosolyával-Három Hazz?-váltott át érdeklődő arcra.
-Te fiú vaáltottam amitől szegény kis cicám megijedt.
Gyorsan becsuktam az ajtót majd átvettem a felsőmet.Az ölembe vettem a kis szőrpamacsot és megindultam az ágy felé.Láttam hogy Harry a fejét a párnájába temeti és hason fekszik ezért,megfogtam a macskám és óvatosan ráraktam a hátára.Szerencsére bejött a tervem és szokása szerint dagasztani is kezdett azonnal Pamacs.Harry azonnal felugrott és még szerencse hogy szorosan tartottam a macskát vagy különben az is repült volna egy nagyot.
-Mi a!?-ennyit tudott kinyögni.
-Ő a cicám Pamacs!! Úgy tűnik belemászott még otthon a táskámba és most itt van.Annyira édes,nem?-kérdeztem mosolyogva.
-Az de azért mondhattad volna hogy hozol magaddal egy cicát is!Mert így már kettő van!
-Kettő?
-Igen,kettő!Ő..és te!
Mikor ezt kimondta még a szív verésem is elállt egy pillanatra.

*Tudom nem szoktam ilyen utó iratokat hagyni szóval csak röviden:
Nagyon remélem hogy tetszett a rész és nem nagyon haragszotok hogy ilyen rövid lett.Komizzatok,
+1-tek es iratkozzatok fel..:) Sietek a kövivel!


Puszi: Hope :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése