2015. március 6., péntek

6.rész.

Csss..-ölelt magához majd simogatni kezdte a hajam egyik kezével.
Ott ültünk az ágyon,egymás karjaiban.*Vagyis én az öveiben. Egymásra néztünk és már
nem foglalkoztam a "fogadalmammal.Lefeküdtem vele szembe,úgy hogy még mindig át tudjam karolni és persze ő is engem.Leoltotta a lámpát és szép lassan elaludtunk.

*****
Reggel még csak résnyire nyitottam ki a szemem, de rögtön összetűzésbe kerültem egy írisz szempárral, ami vadul pásztázta arcom minden egyes részét.
-Mióta bámulsz?- nevettem el, mondatom végét.
-Már vagy egy órája; de még nem untam meg.- mosolyodott rám, amitől a szívem kihagyott pár dobbanást, és ezt ő is látta.
-Ha folytatni akarod csak tessék!-mosolyogtam vissza.
Persze nem adtam be ilyen könnyen a derekam hogy hagyjam hogy csak figyelje minden egyes porcikám,minden
egyes mozdulatomat.Pedig élveztem ahogy azokkal a mesés,zöld szemeivel bámul!Olyan édes volt.Göndör tincsei kuszán terültek szét homlokán és gyönyörű ajkait résznyire nyitotta.Elnevettem magam majd a fejemre rántottam a párnám és felhúztam a nyakamig a takarom.Hiába hogy már megfulladtam olyan melegem volt csak nem hagytam abba.Inkább szenvedtem és húztam az agyát továbbra is.
-Héé!!-kiáltotta-Ez most mire jó?Így nem látom az arcod!
Nem tudom miért de akaratom ellenére is felkuncogtam.
-Akkor nem látod!!-húztam le az államig a takaróm,mert már tényleg a fulladás szélén álltam.Ám ahogy vettem egy mély levegőt újból elbújtam a takaróm alatt.Hallottam hogy Hazz feláll majd elsétál.Ezután csönd lett,egészen addig mígnem valami,vagyis valaki(!) rám nem öntött egy lábasnyi vizet!
-Ezt most komoly!?-hüledeztem miközben kitápászkodtam az ágyból.
-Öm..Hope..-röhögte el magát,majd beleharapott alsó ajkába.
Nem értettem miért, de hamar rá jöttem, ugyanis magamra néztem, és megláttam hogy a fehér feszülős pólóm, most még jobban rám tapad mint eddig. Gyorsan a melleim elé kaptam a kezem,megmarkoltam egy tiszta fehérneműt és berohantam a fürdőbe.
-Ez nem vicces!!-kiabáltam még ki
Gyorsan lekaptam a pólóm és a többi ruhám,majd engedtem magamnak egy kád forró vizet.Vagy egy fél órája áztathattam magam,és folytattam is volna ha Harry nem ront be az ajtón!*Hogy lehetek ilyen hülye hogy nem zárom be az ajtót!?
Szerencsére a hab amit ídő közben raktam a vízbe szinte teljesen takart.Egyedül a lábaim és a fejem volt kint.
-Hazza!!!-sikítottam-Mi a francért kellett rám törnöd!!-rivalltam rá
Hát igen,ilyen helyzettekben elég gyakran ki akadok,és az adrenalin szintem is az egekbe szökik..Ám az a legrosszabb hogy ilyenkor mindenkivel üvöltök.
-Csak szólni szerettem volna hogy a srácokkal be kell mennünk a stúdióba.-mondta teljesen nyugodtan mint ha semmi sem történt volna.
- Oké! -
-Akkor indulok. Szia. -
Megköszörültem a torkom eléggé hangosan,HÁTHA feltűnik neki hogy valamit elfelejtett.
Rám nézett majd közeledni kezdett.
- Állj! -kiáltottam
- Miért? Nem búcsú csókot szeretnél? -kerekedtek ki szemei
- Egy, meztelen vagyok Harry! Kettő, még nem kértél bocsánatot hogy csak így rám nyitottál.
Kopoghattál volna!
- Jó!Bocsi -kért bocsánatot három éves módra, majd kiment és csodálatomra az ajtót is becsukta.
Kiszálltam a kádból, leengedtem a vizet, utána magamra kaptam azt a melltartót és bugyit amit csak úgy futtában felkaptam. Persze, hogy az egyetlen tangámat fogtam ki a sok másik közül! Kinéztem az ajtón hogy nincs-e ott senki, ugyanis senki előtt sem állt szándékomban így mutatkozni. Kimenetem és átrohantam a nappalin pont a konyha előtt. Már majdnem a szobában voltam amikor kinyílt az előttem lévő ajtó ami nekem vágódott. Elestem és mikor felnéztem,csak sikítottam teli torokból. Ott állt Louis aki hatalmas vigyorral a arcán, és engem bámult. Vagy egy perc múlva két erős kart éreztem meg a derekamon majd ez egy pokrócot csavar rám. Hazz a háta mögé bújtatott majd neki állt
haverja szeme előtt hadonászni a kezével.
- Wáó! Hope, te aztán nem vagy semmi! -fordult felém Louis
Nem értettem. Már látott fürdő ruhában is. Miért lenne ez most más? -Gondolkodtam el;-De hiszen most tangában vagyok! Tényleg! Nem hiszem el hogy nem esett le.- Az arcom egyre vörösödött míg nem körülbelül úgy néztem ki mint egy érett alma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése